Zlaté děti - charakteristiky a vlastnosti
V tomto článku jsou popsány vlastnosti a charakteristiky, podle kterých se projevují a poznají tzv zlaté děti. Některé se mohly inkarnovat již dříve, a tak jsou rysy popsány podle průkopníků a jejich životních zkušeností. Se změnami na Zemi po roce 2000 přichází takových dětí více. Možná v popisech najdete i sebe, přestože jste dospívající či dospělí.
• Mají zlatou auru
• Brzký zájem o okolí
• Super- sensitivita (citlivost) vůči okolí
• Silná zvědavost a schopnosti a síla k pozorování
• Extenzivní slovník
• Výjimečná paměť
• Mohou mluvit brzy a plynule
• Schopnosti číst brzy, často se naučí sami
• Mohou si zvolit soustředit se na něco dlouhou dobu
• Tendence ptát se na bystré, chytré, nezvyklé otázky
• Schopnost rychle porozumět a pochopit myšlenky, názory
• Svérázný smysl pro humor
• Menší potřeba spánku
• Žízeń po znalostech o těch nejvíce nepravděpodobných tématech
• Neukojitelná zvědavost
• Kritický přístup, speciálně sebekritika
• Vyžaduje emocionálně stabilní a bezpečné dospělé kolem sebe
• Odolá a nepodlehne autoritě
• Mohou se stát snadno frustrovány, protože jeho nebo její velké myšlenky nemají zdroje nebo lidi, kteří by jim pomohli je uskutečnit, vykonat tyto úkoly a dojít naplnění
• Učí se prozkoumáváním a odolává mechanickému učení se nazpaměť a tomu být jen posluchačem
• Nemůže sedět v klidu, pokud není zaujatý něčím, co ho nebo ji zajímá
• Velmi soucitné
• Pokud zažijí neúspěch v brzkém věku, mohou se vzdát a vytvořit si permanentní bloky k učení
• Projevuje vysoké IQ, ale často mají také menší tvořivost
• Má nadšený a zapálený zájem o vědu a literaturu
• Má široké spektrum zájmů
• Je vynalézavé a nápadité- řešení problémů pomocí metod domorodých /přírodních národů
• Je kreativní v oblasti nových myšlenek, idejí, vidí asociace, snaží se o inovace, uskutečňuje nové vize
• Je otevřené vůči vnímání svého životního prostředí
• Má kapacitu využívat znalosti a informace jinak, než jen k memorování
• Projevuje nadprůměrnou, vynikající schopnost úsudku ve vyhodnocování věcí
• Učí se rychle, snadno a efektivně
• Používá hodně zdravého rozumu
• Pamatuje si a dobře používá informace, které slyšel/a nebo četl/a
• Je vytrvalé
• Má vysokou hladinu, stupeň energie
• Je nezávislé
• Je přátelské a společenské
• Plynule vytváří, rozvíjí a rozpracovává ideje, nápady, myšlenky
• Je flexibilní v rozmýšlení vzorů
• Vycítí, když jsou problémy
• Jedná spontánně, intuitivně
• Poskytuje mnohonásobná řešení a reakce a odezvy na problémy
• Je intelektuálně hravé, zajímá se o fantazii a rozvíjí představivost
• Vždy se snaží adaptovat nebo zlepšovat věci
• Nevadí mu se odlišovat, být jiný
• Nudí se memorováním a recitováním
• Má neočekané originální odpovědi
• Umí projevit neobvyklý stupeň originality, koncentrace a vytrvalosti vůči tvrdé práci a projektům
• Umí stimulovat, organizovat a povzbudit druhé
• Uvědomuje si dovednosti a schopnosti které mají druzí
• Umí jasně vyjádřit své myšlenky
• Umí empaticky naslouchat druhým
• Zodpovědně a spolehlivě uplatňuje autority
• Demonstruje odolnost, vytrvalost a houževnatost ve fyzických aktivitách a je rytmické
• Reaguje okamžitě a snadno na rytmus, melodii a harmonii
• Používá hudbu k vyjádření pocitů a zážitků
• Užívá si tanec a dramatické aktivity s hudebními prvky
• Používá hlas, aby reflektovalo změny nálady
• Komunikuje pocitově, pomocí výrazových prostředků v tváři, gesty a pohyby těla
• Ukazuje schopnost dramatizovat pocity a zážitky
• Používá umění, aby vyjádřil pocity a zážitky
Přeloženo z anglického originálu https://indigolifecenter.wordpress.com/2008/01/03/is-your-child-a-rainbow-or-golden-child/