NÁLEPKOVÁNÍ CITLIVÝCH DĚTÍ JAKO HYPERAKTIVNÍCH A ADHD

05.02.2019 17:59

Děti, které se v posledních deseti, dvaceti letech rodí, jsou v některém směru jiné. Ať už je máte doma, nebo se s nimi setkáváte v rodině, škole, nebo venku, lze si povšimnout, že některé mají jiné chování, myšlení i vyzařování, jinou energii. Mnohé mají hluboké čisté zářivé oči.

Jsou dvě varianty vysvětlení, proč jsou dnešní děti jiné. „Duchovní vysvětlení“od lidí, kteří jsou jasnozřiví, vnímaví, vyladění s vyššími úrovněmi vědomí nebo s takovými dětmi pracují, dělali s dětmi rozhovory a snažili se je blíž poznat, pochopit, mluví o nové generaci dětí, která přichází na Zemi, Podlě některých autorů (USA, Británie, Německo, Nový Zéland, Austrálie aj.) jde o evolučně a energeticky vyspělejší vlnu duší, z nichž některé jsou tu nové. Přináší jiné vibrace a úrovně vědomí, mnohem vyšší energetický pontenciál, vyšší využívané procento kapacity mozku (některé až 40%), více aktivních vláken DNA (bylo zdokumentováno i vědeckými studiemi v USA ). Tedy je nepopiratelný fakt, že tyto děti mají i jinou strukturu těla a proto je logické, že se i jinak provují.

Vidí a cítí víc než běžný člověk, jsou telepatické - umí komunikovat mentálně (ne jen slovy). Vědí co se stane ještě předtím, než k tomu dojde. Dokáží odlišit skutečnou povahu lidí a jejich úmysly (dobré či špatné). Vidí lidi takové, jací jsou, i když se snaží schvávat za masky a prohlédnou jejich hry ega. Nenechají se manipulovat. Mají blízko ke zvířatům nebo stromům a přírodě a snaží se je chránit nebo léčit. Vyzařují klid, nadhled, lásku a radost. Některé umí i léčit druhé. Pamatují si na minulé životy. Umí komunikovat s bytostmi z jiných dimenzí nebo dušemi zemřelých. Některé vzácně mají otevřené nadpřirozené schopnosti a zvládají i teleportaci (přesuny předmětů). Autoři knih z různých částí světa vydali na toto téma i literaturu, o některých se zmiňujeme v sekci knihy.

Pak tu je druhá skupina „nevěřících“, těch, kteří používají jen logiku, suchý rozum bez intuice a nic nové nebo nefyzické pro ně není přípustné. Nevědí o auře a jemněhotných energiích, nebo na ně něveří, a nezapadající jedince se snaží shodit, pošpinit, nálepkovat jako nemocné – jako autisty, nebo hyperaktivní chudáky, nezvladatelné, nesoustředěné, případně používají pojem ADHD.

Vlády velmi dobře věděly o příchodu těchto dětí, věděli o nich už i nacisté a systém má různé prostředky jak je zbrzdit nebo poškodit (očkování = mnoho chemie a inhibitorů, jedů – již je prokazováno mnoho vedlejších účinků viz například Virapen), kontrola a manipulace ve školách atd. Bylo již prokázáno že syndrom ADHD medicínsky neexistuje, vznikl jen pro to, aby se na to mohly podávat léky. Inforace jsou dostupné na internetu i youtube.

Zajisté jsou jedinci, kteří někteřími diagnozami, jako je třeba autismus, trpí, ale není jich zdaleka tolik, jak se z toho dělá. Každé živější dítě je dnes hned označeno za hyperaktivní či ADHD. Zamysleme se ale nad tím, jak působ ína děti prostředí, kde žijeme?

Žijeme v době, která má mnoho nepříznivých faktorů pro zdraví i tělo, ve kterých předchozí gnerace nemusely vyrůstat – shon, spěch, veliký stres. Mobily počítače, wifi a elektrosmog prosycený vzduchem jsou na každém kroku. Více chemie v jídle tělu taky škodí a způsobuje roztěkanost. I matky v těhotenství dnes zřídka mají dostatečný klid - mobily a počítače a nezdravé jídlo narušují plod už od prenatálního období. Doba je rychlá a náročná, i dospělí kvapné tempo a nároky v práci těžko zvládají a jsou vystresovaní a vyčerpaní, a po dětech se v rodinách nebo školách chce, aby to byli klidní buddhové? A kde by děti měly ten klid vzít, pokud nemají rodiče velmistra? Vnější prostředí je silným důvodem jejich případného neklidu. Asi ani Buddha by to v dnešní době neměl se svým osvícením v Euroamerické hyperaktivní společnosti soustředěné na výkon a akci snadné, kdyby musel chodit do práce nebo školy.

 

Druhým důvodem zvýšené aktivity u dětí je prostý fakt, že mají více vitální / životní energie protože to jsou na světě teprve pár let. Dříve bylo běžné, že mnohe, více svobodně běhaly a hrály si venku. Dnes obzvlášť ve městech tráví více času zavřené ve škole, doma u počítačů, nebo na kroužkách a nemohou se svobdoně pohybově vyřádit.)

U dětí, které mají vyšší frekvence je důvodem „hyperaktivity“ i to, že je strnulost, zkostnatělost , rigidita okolí může dost nudit. Vědí, že jsou tu z jiného důvodu. Nezáživná školní výuka informací, které stejně v praxi v dospělosti moc nezužitkují, nebo žití mezi lidmi, kteří jsou vyčerpaní životem prací a povinnostmi v kontrastu s vysokovibračními moudrými dušemi dává logicky za příčinu, že tyto dva rozdílné světy nebudou v souladu. Dítě má jinou potřebu pohybu než důchodce. A není pro to špatné. Zde je veliký prostor pro dospělé, více se vcítit do dítěte. Potřebuje víc pohybu? Nejí něco nevhodného? Není moc obklopeno elektrosmogem? Udělala by mu dobře příroda, nebo přestěhování? Nejsme my sami neklidní, ve stresu a rozhození a nenačítá i naše emoce?

 

Z mnoha knih, keté jsou dostupné v češtině, nebo angličtině a z výpovědí dětí nové doby, ať už se nazývají jakkoliv (indigové, křištálové, zlaté, duhové, andělské děti nebo jiné) je zřejmé, že je pobývání na našem světě traumazituje, nudí a je pro ně dost těžké. Mnoho dospělých má zavřená srdce, jsou tvrdohlaví a neslyší, mají své zaběhané systémy myšlení a nepřipouští nic jiného. Oproti světům odkud tyto hvězdné děti jsou, kde je láska, soucit, empatie nebo telepatie přirozená . S nikým se tu pocitově skoro nedomluví. Lidé jsou většinou hluší, ve svých zatvrzelých egech, myslích a vzorcích myšlení. Nikdo je neslyší a nezajímá se o to, co potřebují a co chtějí říci. Mají tu jiné důležité věci, kterým se věnovat, jako je třeba léčení Země a přírody, oprava energetických struktur , otvíráýní srdcí lidem, nebo různé specifické úkoly, ale nemají na ně čas. Musí dělat spoustu nesmyslů, které si usmyslí dospělí.

Knihy, které pojednávají o pohledu těchto dětí na svět, vyšlo v češtině několik. Andělské děti světla od Evy Maria Mora, Křištálové děti od Doreen Virtue, nebo Rozhovory s dětmi současnosti od .. Nebo...

 

Chcete-li svým dětem, které se projevují jako jiné, více prozumět, neshazujte je, nebojujte s nimi a nesnažte se je zadupat. Je to věčná škoda. Zničíte je a ponesete si karmické následky. Mají v sobě mnoho darů, které když dostanou prostor se projevit, pomohou nejen Vám, ale okolí i celému světu. Mají v sobě mnoho moudrost I některé malé děti říkají velmi důležité a zajímavé věci. Mohou připomínat utrpení zvířat a přírody, mohou cítit bolest okolí, mohou poukazovat na lži a masky nebo nevhodné chování okolí, a mohou mít velkou i když pro někoho těžko přijatelnou pravdu. Dospělí se naučili minulou výchovou lhát a skrývat své pravé pocity, přání, tužby a názory, aby nebyli potrestáni. Spousta dnešních dětí nezná vinu nebo strach a řeknou věci bez obalu jak je cítí nebo co si myslí. Co se nad tím zamyslet, jestli nemají pravdu?

 

Zde věříme, že neposednout není špatně a je dobré se proběhnout a hrát si, nebo právo na upřímnost a vyjádření svých pocitů, stejně tak že nepozornost dítěte může znamenat nehzáživnost a nudnost člověka a přitom je kole tolik zajíavějších věcí – nebe, hvězdy, bytosti se kterými komunikovat, příroda a Země, která potřebuje pomoc, nebo duše, která se hlásí o slovo....Naslouchejte jí.